fam-kuijer.reismee.nl

Inmiddels zijn we ruim een week op Bali

Hudjan, hudjan, hudgan en nogeens hudjan!

Cry

Zitten we echt op Bali of is t maar een droom???? Wie heeft die regen besteld?

Yell

Afijn, we zullen het er voorlopig mee moeten doen en proberen nu alles tussen de regendruppels door te doen. Gelukkig zijn er ook momenten waar de mata hari zich toch even laat zien, ze is dan toch wel heerlijk warm en zorgt voorzichtig voor een kleurtje.

Vreemd was het wel om zoveel mensen om je heen te zien die op je ouders lijken...meestal zie je ze in de indische winkel wel maar nu overal waar je maar kijkt. Te bedenken dat je ouders in Indonesie geboren en deels opgegroeid zijn: toch wel bijzonder en nu beter voor te stellen: het lijkt een ander gevoel te geven...het leeft!

Er valt nog een hoop te zien en te vragen, waardoor puzzelstukjes meer op hun plaats zullen gaan vallen. Wij kijken er naar uit!!!!

jos wessels

Ik kan 't me niet voorstellen dat je zoveel mensen ziet die op je ouders lijken. Vroeger leefden wij tussen 20 millioen mensen in de hele gordel van smaragd. Nu 200 millioen.De mensen op Java en Sumatra b.v. zien er weer anders uit.Er is geen heden zonder verleden !!!Jos

Arian

We genieten erg van jullie foto's. Wat een prachtig land! Veel goede dagen samen ! gr Harry en Arian

Fam. Plevier

Hallo luitjes!
Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben!
Gelukkig zijn jullie niet de enige die regen hebben hoor!
Hopelijk is het snel droog en kunnen jullie op een fijne manier jullie tocht voortzetten!
Monique, alvast van harte met je verjaardag en mask er een fijne dag van!????????.
Een knuffel voor jullie allemaal!
Groetjes

Ine

Leuk om jullie zo te volgen. Prachtige foto's. Geniet er van!