fam-kuijer.reismee.nl

stroomstoring

We kunnen weer aan de gang na een stroomstoring, waardoor we even waren afgesloten van internet.

We maken nu dus een inhaalslag met verhalen en foto's

Op 1 mei zijn we gaan snorkelen in Bloo Lagoon: Pa, Monique & Philippe zijn per boot gegaan..ma & ik met het busje. Wat een prachtige dag hebben we gehad op een onderwater-camera na die veranderde in een vol-met-water-camera

Yell

2 Mei zijn we met z'n allen al vroeg met Wayan (onze chauffeur) vertrokken naar Denpasar, want er moest zsm een nieuwe (waterproof)camera worden gescoord. En jawel het is gelukt: hij is binnen!!!

Laughing

Philippe is 4 mei jarig geweest en dat hebben we natuurlijk wel dunnetjes gevierd, dunnetjes omdat hij die dag moest delen met nog een jarige: Eka, dochter van Yanti. Er was een vraag (van Agnes) over een verjaarstaart: nou...die was er zeker!

5 Mei...een heftige, fascinerende dag...06u opstaan om vervolgens om 08u gewassen, gegeten & gestreken het busje in te klimmen. Vol goede moed op pad! Wayan bracht ons allereerst naar: * Pura Taman Ayun: het prototype van een Balinese tempel, de belangrijkste rijkstempel: een van de mooiste heiligdommen op het eiland * Van daaruit hebben we onze tocht vervolgd naar het bedevaartsoord voor rijstboeren: Pura Ulun Danu Bratan * Op de terugweg hebben we uiteindelijk Pura Tanah Lot aangedaan: de beroemdste zeetempel van Bali met een prachtige zonsondergang

Eenmaal thuis bleek de klok inmiddels op 20.15u te staan...pfffff....

Surprised
Nog even wat drinken en dan toch echt t bed in: knockout

Ine

Je moet er wat voor over hebben. Maar dan heb je ook wat. Mooie foto's weer.
Philippe nog gefeliciteerd! Jullie feesten wat af daar.

Megan

Hallo luitjes!

Jippie eindelijk weer een verhaaltje! en waar blijven alle jaloersmakende foto's dan;)
Wat goed om te horen dat het ook weer mooi weer is daar! En er was vast en zeker veel moois te zien met het snorkelen! Nou lieve mensen veel plezier nog daar en ik wacht op de foto's!
Knuffels aan jullie!

Megan

p.s. ik zie de foto's al!
Ik bekijk ze stiekem tijdens het werk!:)