fam-kuijer.reismee.nl

stroomstoring

We kunnen weer aan de gang na een stroomstoring, waardoor we even waren afgesloten van internet.

We maken nu dus een inhaalslag met verhalen en foto's

Op 1 mei zijn we gaan snorkelen in Bloo Lagoon: Pa, Monique & Philippe zijn per boot gegaan..ma & ik met het busje. Wat een prachtige dag hebben we gehad op een onderwater-camera na die veranderde in een vol-met-water-camera

Yell

2 Mei zijn we met z'n allen al vroeg met Wayan (onze chauffeur) vertrokken naar Denpasar, want er moest zsm een nieuwe (waterproof)camera worden gescoord. En jawel het is gelukt: hij is binnen!!!

Laughing

Philippe is 4 mei jarig geweest en dat hebben we natuurlijk wel dunnetjes gevierd, dunnetjes omdat hij die dag moest delen met nog een jarige: Eka, dochter van Yanti. Er was een vraag (van Agnes) over een verjaarstaart: nou...die was er zeker!

5 Mei...een heftige, fascinerende dag...06u opstaan om vervolgens om 08u gewassen, gegeten & gestreken het busje in te klimmen. Vol goede moed op pad! Wayan bracht ons allereerst naar: * Pura Taman Ayun: het prototype van een Balinese tempel, de belangrijkste rijkstempel: een van de mooiste heiligdommen op het eiland * Van daaruit hebben we onze tocht vervolgd naar het bedevaartsoord voor rijstboeren: Pura Ulun Danu Bratan * Op de terugweg hebben we uiteindelijk Pura Tanah Lot aangedaan: de beroemdste zeetempel van Bali met een prachtige zonsondergang

Eenmaal thuis bleek de klok inmiddels op 20.15u te staan...pfffff....

Nog even wat drinken en dan toch echt t bed in: knockout